Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 października 2017

Kartka uniwersalna, ale trochę bardziej na Dzień Nauczyciela ;)


Witajcie kochani :)

Kartka jest inspiracją do wyzwania w Miszmasz Papierowy pod tytułem "Dowolna praca z tekturką", robiłam ją również z myślą o jednym nauczycielu. Nauczycielu, który z oddaniem i poświęceniem przekazuje dzieciom nie tylko wiedzę szkolną ale i życiową. I za to Mu serdecznie dziękuję. 
W podstawówce też miałam takiego nauczyciela, w początkowym nauczaniu, była dla nas taką szkolną mamą :) W późniejszych latach ciepło wspominam panie od języka polskiego i historii. 

Choć już Dzień Nauczyciela za nami, może jednak podzielicie się swoimi szkolnymi wspomnieniami :)





Kto potrafi cieszyć się z małych rzeczy.....

Życzę miłego dnia :)

Kartkę zgłaszam do:


4 komentarze:

  1. Śliczna jest!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)